ראשי | אסטרולוגיה | אסטרולוגיה וזוגיות- מה צריך ורוצה כל מזל בתחום?

אסטרולוגיה וזוגיות- מה צריך ורוצה כל מזל בתחום?

אסטרולוגיה היא מערכת כוחות המשפיעה על כל תחומי חיינו. אסטרולוגיה וזוגיות- מה צריך ורוצה כל מזל בתחום?

המפה האסטרולוגית מציגה בפנינו את הצרכים שלנו במערכות יחסים עם אחרים.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

המפה האסטרולוגית מציגה בפנינו את הצרכים והשיעורים שלנו במערכות יחסים עם אחרים. אנחנו יכולים לראות מה אנחנו רוצים ומצפים ממערכת היחסים ואנחנו יכולים גם לראות מה חוסם ומפריע לנו מלהיות בזוגיות. על ידי הבנה של הדברים האלו אנחנו יכולים למצוא באמת את מה שנכון עבורנו ולהיות בזוגיות מספקת ובריאה, שנוכל להפרות בה את עצמנו וגם את בני הזוג.

ההתאמה האסטרולוגית יכולה להיות בעצם עם כל אחד מכל מזל. אין שום סיבה שמזלות אויר לא יהיו עם בני זוג מים. צריך פשוט לדעת להסתדר ולהבין את הצרכים של כל אחד. העבודה המשותפת על הזוגיות היא זו שקובעת בסופו של דבר אם הקשר יעבוד או לא.

כל קשר שאנחנו מתנסים בו מגיע ללמד אותנו משהו ולמנף את ההתפתחות שלנו. לכן כדאי להתבונן בבן הזוג ולראות מה הוא משקף עבורנו, ומה אנחנו יכולים ללמוד מהקשר איתו. אז תהיה זוגיות יותר קצרה ואחת לכל החיים, אבל כל בן זוג שאנחנו בוחרים, ולא חשוב לכמה זמן, יעזור לנו בהתפתחות שלנו.

אז בואו נראה מה צריך כל מזל במערכות יחסים. זכרו שהתיאור הוא כללי ולא מציג ניתוח של מפת לידה אישית. כשאנחנו בודקים מפת לידה, נסתכל גם על מיקומם של הירח, ונוס, מרס ופלוטו בנושאי מיניות ומערכות יחסים. לכן אם אתם יודעים באיזה מזל נמצאים הכוכבים האלו אצלכם, כדאי לכם לקרוא גם עליו.

טלה:
הטלאים רוצים הרבה חופש במערכות יחסים. הם אנשים שהדרך האישית שלהם חשובה מאוד עבורם ולכן לא יסתדרו עם בני זוג שאומרים להם מה לעשות. הם יודעים לתת לאחרים ומלאי תשוקה. הם ימשכו לאנשים אקטיביים שיכולים לתת להם עוד עידוד ודחיפה.
בני זוג שיכולים להתאים עבורם הם כאלו שנמצאים איתם באותה דרך. כך לא תהיה תחרות ביניהם והטלאים לא ירגישו מאוימים בקשר.
השיעור שלהם הוא למצוא את נקודת האיזון בקשר עם אחרים. הם צריכים להבין שזה לא רק "הדרך שלי או בכלל לא" ושגם בן הזוג חשוב עבור ההתפתחות האישית שלהם. כאשר יבינו ויתנו מקום לבני הזוג מקום שווה יהינו ממערכות יחסים יותר הרמוניות ושלוות.

שור:
השוורים יכולים להיות מאוד יפים חושניים ומיניים. מאוד חשוב להם המרחב האישי שלהם והם מרגישים צורך לשמור על הטריטוריה שלהם. הרבה פעמים הם יעדיפו לגור לבד כי פשוט לא ירגישו צורך בעוד מישהו בבית שמזיז להם את הדברים מהמקום הקבוע שלהם. הם יודעים לספק את הצרכים של עצמם ולא רוצים להיות תלויים באף אחד אחר.
הם צריכים למצוא את נקודת האיזון בין להיות מחוברים לעצמם ולצרכים שלכם לבין לפנות מקום לאחרים בחייהם וללמוד להיות בקשר אינטימי ומחייב. בשביל זה צריך ללמוד גם לקחת סיכונים, להעיז ולהיות מוכן לשינוי פנימי.
כאשר ידעו להיות נוכחים רגשית במערכות היחסים, יוכלו להנות מקשר בעל עומקים רגשיים מדהימים.

תאומים:
התאומים תמיד מאוד סקרנים ורוצים ללמוד עוד על אחרים. מצד אחד מאוד קל להם ליצור קשר ראשוני ולפתוח בשיחות עם אחרים, אולם מצד שני הם זקוקים כל הזמן לגירויים שכליים ולעניין.
זה יכול להביא לשני מצבים: אחד שיהיה להם יותר קשה להתמיד לאורך זמן בקשר והשני שהם כל הזמן יבחנו ויתבוננו, אבל לא יהיו מעורבים רגשית ואישית בקשר.
הם מאוד ליברלים ופתוחים ויכולים להתחבר לאנשים מתרבויות שונות או מרקע שונה. חשוב להם שבקשר הם יוכלו לבטא את עצמם בצורה טובה והתקשורת עם בן הזוג תהיה מאוד משמעותית עבור המשך הקשר.
נקודת האיזון עבורם היא לדעת להתחבר לחוויה השלמה ולא להישאר מחוץ לתמונה.

סרטן:
מזל סרטן הוא מזל שרוצה להיות מחובר אישית ורגשית לכל דבר בחייו. הוא לא יכול להקשר למישהו אם אין חיבור אינטימי. הסרטן הרבה פעמים לא ירגיש שהוא מוכן ובשל לקשר מחייב ויגיד שהוא צריך את הזמן שלו. זה יכול לאתגר קשרים, במיוחד אם בן הזוג צריך יותר תנועה ומחויבות בקשר.
כשהסרטן נמצא בקשר זוגי הוא יכול לתת לבן הזוג שלו כל מה שהוא צריך ורוצה, בעיקר תמיכה רגשית ותחושת ביטחון. הוא גם מצפה מבן הזוג שלו שייתן לו את תחושת הביטחון הזו ולכן קל לו יותר להיפגע.
הסרטן יתאזן כאשר הוא יבין שהוא צריך לקחת אחריות בקשר ולהיות יותר מחויב לטווח הרחוק.

אריה:
האריות הם מאהבים טובים, מלאי רגש, רומנטיים ומסורים, הם רוצים בן זוג שירגש אותם, ייתן להם השראה, שיהיו מרשימים או אפילו סוג של גיבורים עבורם.
מצד אחר הם יכולים להיות מאוד נדיבים ואוהבים כלפי בני הזוג אבל מצד שני הם צריכים מערכת יחסים שבה הם מקבלים כבוד והערצה מבן הזוג או מושכים בני זוג שהם מעריצים. אם הם לא מקבלים את תשומת הלב שלהם יכולים להתעורר רגשי קנאה ודרמות קטנות.
נקודת האיזון עבורם היא ללמוד למתן את מערכת הציפיות שלהם שיש מסביבם עוד אנשים ושמה שהם עושים הוא לא רק בשביל עצמם אלא יש בו תועלת לכל האנושות.

בתולה:
לבתולה יש מודעות גדולה לגוף ולאסתטיקה, והם יחפשו את בן הזוג המושלם. תהיה להם "רשימת קניות" מסודרת, איך בן הזוג האידיאלי שלי צריך להיות. הם יכולים להיות מאוד סלקטיביים, יחפשו אנשים ברמה גבוהה, מתורבתים ומשכילים. את הבתולות אפשר להכיר בחדרי כושר,שיעורי יוגה, מכוני יופי ובסדנאות תזונה בריאה.
בגלל הצורך בשלמות הם יכולים הרבה פעמים להיות חסרי ביטחון בנוגע לעצמם ולסבול קצת מרגשי נחיתות.
לפעמים הם ירצו לתקן את בני הזוג, אבל בסופו של דבר לא כולם רוצים שיתקנו אותם וכל אחד צריך לעשות את החלק שלו בקשר בצורה יותר טבעית.
חשוב עבורם לקחת הכול במינון נכון, לא להיות יותר מדיי ביקורתיים כלפי עצמם וכלפיי בן הזוג, ולזכור שאפשר גם לפעמים לשחרר ולסמוך על החיים שיביאו לנו בדיוק מה שאנחנו צריכים.

מאזנים:
המאזנים רוצים למצוא את האיזון וההרמוניה ולכן הם תמיד נמשכים לצד החסר שלהם. הם פתוחים לאנשים אחרים, מחפשים את חברת האחר, אוהבים לגוון ורוצים שכולם יהיו מאושרים. לכן בזוגיות הם יכולים הרבה פעמים קצת לאבד את עצמם, את הזהות שלהם. הרבה פעמים הם מושכים ניגודים כבני זוג.
בגלל שהמאזניים מרגישים שתמיד חסרה להם עוד נקודת מבט, הרבה פעמים קשה להם להתחייב למישהו אחד או לעשות בחירה סופית.
הם מאוד קשובים ופתוחים לבן הזוג וחשוב עבורם שגם בן הזוג שלהם ידע לתת להם את אותו המרחב, מכיוון שיחסים שיש בהם רק נתינה והקשבה מצד אחד לא יעבדו.
עבורם חשוב לדעת לבטא את עצמם בקשר מבחינת הצרכים, הדעות וגם מבחינה מינית.

עקרב:
העקרבים תמיד רוצים לגדול ולהתפתח ומערכות יחסים יהיו חלק חשוב מחייהם. החוויות הרגשיות שלהם מאוד אינטנסיביות ותמיד יש איזה דרמה בקשרים שלהם.
הם יכולים להיות אנשים מאוד מושכים, סקסיים וממגנטים אחרים בלי בעיה, או בדיוק להיפך – סובלים מחוסר ביטחון וחווים הרבה פרידות ותחושת דחייה במערכות יחסים.
העקרבים גם מאוד בררנים. הם בוחרים בקפידה את מי שיכנס לחייהם מהסיבה הפשוטה שהם יודעים שקשר אמיתי יש בו אינטימיות וחשיפה מאוד גדולה. הם חוששים לפעמים שברגע שיראו גם את הצדדים הפחות טובים שלהם יעזבו אותם.
חשוב עבורם לדעת להעריך את עצמם, לחזק את היסודות שלהם ולעשות עבודה של ריפוי במערכות יחסים.

קשת:
הקשתים מלאי התלהבות ואופטימיות. הם רוצים לחוות את מלוא הפוטנציאל של החיים ויביאו את עצמם תמיד בצורה אותנטית. הם לא יבלו שעות מול המראה בבחירת המראה הנכון, אלא ילבשו לפגישה את מה שנוח להם, וזה מה שהם רוצים גם מבני הזוג שלהם.
הם נמשכים לאנשים שכמוהם אוהבים הרפתקאות ונלהבים מחקירת החיים. הרבה פעמים הם ימשכו לבני זוג אקזוטיים או מארצות אחרות. חשוב עבורם שלקשר תהיה גם משמעות רוחנית מעבר למימד הפיזי.
הם רוצים להרגיש חופשיים בתוך הקשר, במובן שהם יכולים לבטא את מי שהם בלי לחשוש מביקורת ובלי לשחק משחקים.
חשוב עבורם לזכור לא להיסחף להרפתקאות שיתחרטו עליהם למחרת בבוקר (חתונה בווגאס למשל).

גדי:
לגדיים תמיד חשוב לעשות את הדבר הנכון, וכך גם במערכות יחסים. הם רוצים שהקשר יעבוד בצורה בריאה עם הגבולות המתאימים. הם לומדים מכל דבר ומנסים כל הזמן להשתפר. לכן הם מביאים הרבה בגרות לקשרים שבהם הם נמצאים. לא תהיה להם בעיה להתחייב והם אלו שמאוד מתחברים בדר"כ למסגרת הנישואין.
הגדיים גם ימשכו לאנשים שמצליחים בחיים, שמתפקדים בצורה טובה. הרבה פעמים ימצאו את עצמם בקשרים שבהם הם בתפקיד של הורה או מחנך ולהיפך.
הגדיים לומדים גם שהדרך לעשות דברים בצורה נכונה רצופה בטעויות, וחשוב עבורם לא לקחת את עצמם ואת בן הזוג בצורה יותר מדיי רצינית, לתת לאחר ולעצמם את החופש לגדול בצורה טבעית בקשר ולזכור לסלוח.

דלי:
לדליים יש יכולת התבוננות, הם מתחברים לכל מה שיש בו איכות ואינטליגנציה גבוהה. הם יחפשו בדר"כ בני זוג משכילים, אינטליגנטים, מתורבתים וחשוב להם שהקשר יהיה בדינאמיקה של התפתחות כל הזמן. לכן הרבה פעמים הם משתעממים בקלות וזקוקים להרבה גירויים ועניין מבן הזוג. הם רוצים מערכות יחסים שוויוניות, מפתיעות ומתוחכמות וכשזה לא קורה מהר הם מפרקים את החבילה.
חשוב עבורם לשמור על החיבור ללב, להישאר כנים, ולא להתרחק מבחינה רגשית בתוך הקשר בגלל עודף ניתוח שכלי. הם צריכים להיות יותר סבלניים לאחר ולהבין שלכל אחד יש את הקצב שלו.

דגים:
הדגים יכולים להתחבר בקלות לכולם כי יש בהם את הצורך לאחד ולקבל הכול כמו שהוא. הם רוצים לחוות את האהבה הרומנטית או העילאית. הרבה פעמים צריכים לזכור להתחבר למציאות ולא להיסחף עם האידיאליזציה של בן הזוג והחלומות על קשר מושלם.
בגלל אפשרות של אבדן גבולות חשוב עבורם להתחבר עם בן\בת זוג שלא ינצלו את תמימותם, יכבדו את גבולותיהם, כמו גם את הצרכים והרצונות שלהם.
זה גם השיעור שלהם בקשרים, ללמוד לשים גבולות נכונים ולזכור שחלק מהעניין במערכות יחסים הוא גם לעשות עבודה אישית, ולא לחשוב שהכול מושלם כמו שהוא. הם גם צריכים ללמוד ליזום יותר ולא לשבת ולחכות שהאביר על הסוס הלבן יגיע בדהרה אל פתח ביתם או לפחות לעמוד הפייסבוק שלהם...

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, הורוסקופ, אהבה, אסטרולוגיה וזוגיות