ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל גדי תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל גדי

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


אסטרולוגים בכירים הכינו עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית מקיפה: על פי האסטרולוגיה זו שנה בה חשיבה מחוץ לקופסה תעניק יתרון למחפשי העבודה שביניכם. מישהו נותן לכם 'קצה חוט' אל אדם אשר תוכלו לגבש עימו אינטרסים משותפים. מכאן ואילך הדברים קשורים בכסף. צפוי פרק זמן מוצלח לעסקי מקח וממכר. קופידון מרעיף מטובו על 'גדיים' שנטלו חלק במריבת אוהבים. אנרגיות קוסמיות מעודדות התפייסות. קשר חדש ישכיח מכם אכזבה קודמת. הדברים ילכו וישתפרו כל עוד לא תנסו להחזיר את הגלגל לאחור.

קריירה וכסף:
צפויה שנה נפלאה עבור אלה מכם השואפים להשתלב בעולם התקשורת, בעיקר בתפקידים הדורשים הופעה ייצוגית. חשיבה מחוץ לקופסה תעניק יתרון למחפשי העבודה שביניכם. הדברים טובים בעיקר עבור אנשי שיווק ומכירות. אל תטרידו את עצמכם בנוגע למחלוקת פיננסית שהסתיימה ללא 'שורה תחתונה'. מכל מקום, השתדלו לגמד את המשמעויות הבעייתיות ולא להעצים אותן. על מנת לצמצמן טוטאלית, כדאי לכם להחליף מילים בנושא עם אנשים בעלי חשיבה מיסטית, כלומר – מיסטיקנים. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. נתיב הגורל מפגיש אתכם עם אדם אשר יש לכם עימו חשבון פתוח. במקביל, הכוכבים מייעצים לכם לסלוח ולשכוח. מישהו נותן לכם 'קצה חוט' אל אדם אשר תוכלו לגבש עימו אינטרסים משותפים. מכאן ואילך הדברים קשורים בכסף. טיפוס אנוכי שואף לייחס לעצמו את הישגיכם. אם אתם תלויים בו כלכלית, לא כדאי שתחוללו גלים. צפוי פרק זמן מוצלח לעסקי מקח וממכר. הצעה שממבט ראשון נראית עלובה, עשויה להתברר כמוצלחת. בהמשך אתם נקלעים אל עין הסערה של משימות שלא התכוננתם להן. מצד שני, נראה כי מחלקן תוכלו להפיק רווחים כלכליים. אל תמהרו לפרוש ממיזם שמסרב להמריא. הכוכבים צופים מצב לפיו רעיון פז גורם לדברים לצאת לדרך.

הורוסקופ לאהבה:
אתם מוכנים להגמיש את עקרונותיכם למען קשר שעושה לכם טוב, אך אל תופתעו אם תתקשו להתמיד בהתנהגות שאינה טבועה באופייכם. אם אתם כמהים לשחזר קטע בלייני שעשה לכם את זה, אל תהססו לקחת איתכם את כל מי שנכחו בו בעבר. אווירה רומנטית מזמינה שיחות נפש אל תוך חשכת הלילות, אך אל תמהרו לקבוע כי מצאתם את הנפש התאומה שלכם. קביעה מעין זו זקוקה להתייעצות עם אדם ניטראלי ואובייקטיבי מסוגו של מיסטיקן בעל חזון. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. ייתכנו קשיים בדרך אל ליבו של אדם נחשק. קחו בחשבון כי הצלחות שבאות בקלות עלולות להתברר כמקסם שווא. קופידון מרעיף מטובו על 'גדיים' שנטלו חלק במריבת אוהבים. אנרגיות קוסמיות מעודדות התפייסות, אתם יודעים. מישהו חוזר ממרחקים ומרעיף עליכם סיפורי ניסים ונפלאות. תזרמו איתו גם אינכם מאמינים לכל מילה. צפויה פגישה עיוורת שאתם מלאי סקרנות לקראתה. הכול טוב ונפלא כל עוד אינכם מנסים להחיל עליה עקרונות מיושנים. בסתר ליבכם אתם יודעים את האמת בנוגע לקשר שלא ממריא. דרוש חבר נאמן שיעזור לכם לצאת מזה. קשר חדש ישכיח מכם אכזבה קודמת. הדברים ילכו וישתפרו כל עוד לא תנסו להחזיר את הגלגל לאחור.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם השיניים, העור והעצמות. לבריאות השיניים והחניכיים מומלץ להשתמש במי פה הרקוחים מצמחים כגון מרווה, נענע ובבונג. לבריאות העור מומלץ להשתמש בקוסמטיקה טבעית שאינה מכילה כימיקלים. לבריאות העצמות ולמניעת דלדול מסת העצם, מומלצת אכילה של פולי סויה, כרוב וחליטות של סרפד. יש להימנע מעישון ומאלכוהול. תמיד יש להתייעץ עם רופא. למטפלים מומלצים ברפואה משלימה, לחץ כאן.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית אסטרולוגית 2016, אסטרולוגיה שנתית מזל גדי