ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל מאזניים תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל מאזניים

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


אסטרולוגים בכירים הכינו עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית מקיפה: על פי האסטרולוגיה זו שנה בה יוזמה ותחכום מזכים אתכם בהערכתו של גורם רב השפעה. גורם עסקי מרעיף עליכם שבחים ומחמאות כדי לשאת חן בעיניכם. המזל משחק לכם בקידום בקריירה, כמו גם בשיווק ובמכירות מאתגרות. מתעצם קשר רומנטי שכמעט החמצתם. הדברים ילכו וישתפרו ככל שתניחו להם להתגלגל מאליהם. קופידון מעניק ברכה לקשרים שנרקמים בספונטאניות. עשו את הדבר הראשון שקופץ לכם לראש.

קריירה וכסף: יש ביכולתם לסגור עסקה עם אדם שמוכן להשקיע בכם. הצלחתכם תגבר ככל שתגלו החלטיות ואסרטיביות. יוזמה ותחכום מזכים אתכם בהערכתו של גורם רב השפעה. אתם זקוקים לקשרים שביכולתו להעמיד לרשותכם. אדם מניפולטיבי טוען כי שגיתם בהערכות שגיבשתם לגביו. הניחו לו להוכיח את טענתו מבלי לערב גורמים אינטרסנטיים. כדאי שתדעו כי הפניית הסוגיה אל צוות מיסטיקנים עשויה להתיר את הסבך למענכם. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. גורם עסקי מרעיף עליכם שבחים ומחמאות כדי לשאת חן בעיניכם. השאלה היא עד כמה הוא יחסר לכם את תתנערו ממנו. אתם מוצאים את עצמכם מקשיבים לאדם אשר פיו וליבו שווים. האזינו לדבריו גם אם הם לא מחמיאים. המזל משחק לכם בקידום בקריירה, כמו גם בשיווק ובמכירות מאתגרות. מתחריכם חוששים מכם לא פחות מכפי שאתם חוששים מהם. נראה כי אתם עורכים לעצמכם ספירת מלאי של הישגיכם. קבלו בשלווה את אשר לא ניתן להגשים בשלב זה. מישהו שעשיתם לו יחסי ציבור מרגיש שהוא לא זקוק לכם יותר ומנסה להמשיך בכוחות עצמו. אתם מתווכחים עם דמות סמכותית אבל למרבה ההפתעה הוויכוח רק מוסיף לכם נקודות. טוב לביטחון העצמי שלכם.

הורוסקופ לאהבה: מתעצם קשר רומנטי שכמעט החמצתם. הדברים ילכו וישתפרו ככל שתניחו להם להתגלגל מאליהם. בנתיב האהבה והחיזורים אין צורך שתגיעו להסכמה עם כל הסובבים אתכם. הסתפקו בזה שאתם מרוצים מן הדרך בה אתם הולכים. מחזר שלא ייחסתם לו סגולות נעלות, מתגלה כידיד אמת. ייתכן שכדאי לכם לבחון מחדש את אמות המידה שלכם.בנושא זה מומלץ להתייעץ עם מיסטיקנים בעלי שיעור קומה שימחו לייעץ לכם ולכוון אתכם אל הנתיב המועדף. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. מעמד חברתי איתן מאפשר לכם לקבוע את כללי המשחק. דווקא משום כך כדאי שתשקיעו במי שכולם מתעלמים ממנו. קופידון מעניק ברכה לקשרים שנרקמים בספונטאניות. עשו את הדבר הראשון שקופץ לכם לראש. צפוי קטע יוצא דופן עם אדם שאינכם יודעים 'כיצד לאכול אותו', אך דווקא המקוריות שהוא ניחן בה עשויה להאיר את חייכם. מחזר פוטנציאלי שהסיפורים על אודותיו הקפיצו אתכם, מתברר כחביב ועדין נפש. עושה רושם שלרכילויות לא היה בסיס. פגישה שלא ממש ייחסתם לה חשיבות, מולידה שרשרת של אירועים רומנטיים ממוזלים. כל שצריך הוא פשוט לזרום. נוצר קליק רומנטי ביניכם לבין אדם שתופס חלק נכבד ממחשבותיכם. הניחו לדברים להתגלגל מבלי להתקבע על עמדה אחת מסוימת.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם המותניים והכליות. למותניים מהסרטים מומלצת פעילות ספורטיבית המפעילה את האגן. לכליות מתפקדות מומלצת אכילה קבועה של דובדבנים ואוכמניות, כמו גם חליטות של צמחי מרפא כגון זרעי אניס, פטרוזיליה, זקן התירס ושן הארי. תמיד יש להתייעץ עם רופא. למטפלים מומלצים ברפואה משלימה, לחץ כאן.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית אסטרולוגית 2016, אסטרולוגיה שנתית מזל מאזניים