ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל אריה

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל אריה

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל אריה תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל אריה

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


אסטרולוגים בכירים הכינו עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית מקיפה: על פי האסטרולוגיה זו שנה בה הסכם שהולך ומתגבש דורש מכם החלטות מהירות. אל תתפלספו עם עצמכם כאשר צריך לחתוך. מתבטל מיזם שממילא לא רציתם בו. שינויים במקום העבודה צופנים לכם תחושת שחרור והקלה. יש מי שמטיל עליכם אחריות ומפקיד בידיכם סמכות. מישהו שאתם רוצים בחברתו מתנהג בצורה שמבלבלת אתכם. אתם יוצאים מגדרכם כדי להנעים את זמנו של אדם שקשה להשביע את רצונו. יש מקום לבחון דברים מחדש.

קריירה וכסף: אתם מנהלים משא ומתן שדורש אסרטיביות. קו הסיום נראה מבטיח, אך לא כדאי שתגיעו אליו בכל מחיר. קצת נמאס לכם מאדם שגוזר קופונים על חשבונכם. השאלה היא עד כמה אתם בשלים לבחון חלופה אחרת. אין סיבה להילחץ בגלל טיפוס שמציג לכם תנאים נוקשים. השתדלו להוכיח לו כי אתם יכולים גם בלעדיו. השתדלו להתרחק מעימותים שאחרים בישלו. קחו בחשבון כי יהיה מי שינסה לגרור אתכם אל תוכם. זה מסוג הדברים שכדאי להניחם לפתחם של מיסטיקנים עתירי ניסיון שישמחו לייעץ לכם כיצד לנהוג. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. הסכם שהולך ומתגבש דורש מכם החלטות מהירות. אל תתפלספו עם עצמכם כאשר צריך לחתוך. מתבטל מיזם שממילא לא רציתם בו. גם אם אתם שמחים, השתדלו לא להפגין זאת כלפי חוץ. שינויים במקום העבודה צופנים לכם תחושת שחרור והקלה. ייתכן כי מדובר בחלופה שמשום מה חששתם מפניה. מישהו אוסף מידע על אודותיכם. בכוונתו להכיר את הראש שלכם עוד לפני שהוא מציע לכם דבר מה. במקביל הוא בוחן עד כמה אתם ניצבים מאחורי עקרונותיכם. ככל שתגלו גמישות, הוא יעצים את דרישותיו. יש מי שמטיל עליכם אחריות ומפקיד בידיכם סמכות. זו תקופה טובה להתמודד על משרות הדורשות יכולת מנהיגות.

הורוסקופ לאהבה: רוח הרפתקנית נושבת במפרשי ספינת האהבה שלכם. אין בזה שום רע כל עוד אתם מודעים למחיר. הניחו לליבכם להוביל אתכם על פני מה שנראה כמו דרך חתחתים. במקביל, הימנעו ממי שמעניקים לכם עצות חינם. נתיב הגורל מפגיש אתכם עם דמות מן העבר, אך הפעם נוצרים תנאים המעניקים לקשר קצת יותר אופטימיות. אתם נוטים לקחת ללב את עקיצותיו של טיפוס מחוספס. לא מדובר במשהו אישי, כך הוא עם כולם. צפוי לכם דיבור עם מחזר פוטנציאלי שעד עתה רק שמעתם על אודותיו. כדאי שתגבשו דעה עצמאית שאינה מושפעת מרכילויות. מישהו שאתם רוצים בחברתו מתנהג בצורה שמבלבלת אתכם. מצד שני, נראה כי חבל לכם לוותר עליו. נראה כי אתם יוצאים מגדרכם כדי להנעים את זמנו של אדם שקשה להשביע את רצונו. יש מקום לבחון דברים מחדש. על מנת לישון בלילה בראש שקט כדאי לכם לבדוק דבר או שניים תחת עינו הפקוחה והמנוסה של יועץ מיסטי. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. אנשים שדואגים לכם שואפים לחלץ אתכם מבדידותכם. הם מתכוונים לטוב, גם אם שיטותיהם לא לרוחכם. קופידון מעודד אתכם ללכת על צעדים נועזים. אל תחששו להמר על פגישות-עיוורות ולו רק לשם הבילוי שבדבר.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם הלב והגב. צמחים שעשויים לשפר את תפקוד הלב הם אלון התבור, ובבונג זהוב. צמחים שעשויים לעזור לכם לשחרר גב תפוס הם לשון פר סמורה, סרפד הכדורים, רותם המדבר וקורנית מקורקפת. תמיד יש להתייעץ עם רופא. למטפלים מומלצים ברפואה משלימה, לחץ כאן.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה שנתית מזל אריה, תחזית אסטרולוגית 2016