ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית לצעירים 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל סרטן תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל סרטן

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2016: לדעת מראש את מה צפוי לך במהלך השנה הקרובה...


קצת לפני ט"ו בשבט ועד החופש הגדול: החודשים האלה יביאו לכם מזל באהבה והם מזמינים אתכם להעביר מסר אל מישהו שאתם דלוקים עליו. ממש לא ברור למה אתם מחכים. פגישה שתתחיל על הפנים עשויה להתגלגל אל שיחה רומנטית. אתם קולטים שסיומים הם אף פעם לא כמו שהם מתחילים. הירח רומז שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו מעשי, שאפתן, יציב והגיוני. כזה שיהיה מסור לכם מכל הלב ולעולם לא יעלו במוחו הרהורי בגידה.

בחופש הגדול ועד ראש השנה: מישהו מנסה לדפוק פוזה כאילו לא אכפת לו מהיחסים ביניכם, אבל ברגע שיופיע מחזר נוסף, הוא כבר יתנהג בכלל אחרת ותזכרו את זה. צפויות לכם שיחות אהבה בסבבה עם מישהו שלא מתבייש לדבר על הרגשות שלו. זה הדבר הכי שווה שקרה לכם בזמן האחרון. זה שאתם אומרים דוגרי את מה שאתם חושבים, מביא לכם המון מחזרים ומעריצים, אפילו אם יש כל מיני אנשים שלא ממש אוהבים את זה.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן

מראש השנה ועד חנוכה כזה: מכרים חדשים באים עם הצעות מפתיעות להרפתקאות רומנטיות שקצת מלחיצות אתכם. התייעצות עם אלה שכבר היו בסיפור הזה, תבהיר לכם אם מדובר במשהו ששווה ללכת עליו. תוכניות ורעיונות הקשורים בחיק הטבע, יביאו לכם כייף והצלחה. חיי שגרה טיפ-טיפה  'כבדים' גורמים לכם לפרוץ ולחפש גיוון ואקשן. אתם לא חייבים להאמין לכל מילה של מישהו שמספר לכם דברים טובים על עצמו. ככל שהוא שחצן יותר זה רק אומר שהביטחון העצמי שלו על הפנים.

בקטנה כאילו: ממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו מעשי, שאפתן, יציב והגיוני. כזה שיהיה מסור לכם מכל הלב ולעולם לא יעלו במוחו הרהורי בגידה. זה שאתם אומרים דוגרי את מה שאתם חושבים, מביא לכם המון מחזרים ומעריצים, אפילו אם יש כל מיני אנשים שלא ממש אוהבים את זה. מכרים חדשים באים עם הצעות מפתיעות להרפתקאות רומנטיות שקצת מלחיצות אתכם.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי לצעירים, הורוסקופ לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית שנתית לצעירים מזל סרטן 2016