ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית לצעירים 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל בתולה תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל בתולה

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2016: לדעת מראש את מה צפוי לך במהלך השנה הקרובה...


קצת לפני ט"ו בשבט ועד החופש הגדול: אם בראש שלכם להצליח בקטע רומנטי, אז אל תעשו השוואות בשום מקרה. לא ביניכם לבין אחרים, וגם לא בין המחזר הנוכחי ולבין המחזרים הקודמים. סבבה ? הכוכבים פותחים לכם המון הזדמנויות שוות, אבל אתם צריכים לעשות משהו בשביל לנצל אותן לטובתכם. קודם כל תנפנפו את מי שסתם מעיק או מעיקים עליכם. צפוי לכם חיזור שלא ממש מפיל אתכם לקרשים, אבל עושה סבבה לדימוי העצמי שלכם. עכשיו תצטרכו להחליט אם בא לכם עליו.

בחופש הגדול ועד ראש השנה: אתם יוצאים לבילויים עם חברים שתמיד שמרו על האינטרסים שלכם. עושה רושם שבא לכם להחזיר להם טובה תחת טובה. עם קצת עזרה מחברים תוכלו להתגבר על קטע שאתם מסתבכים איתו. כמובן שגם השקעה מצידכם לא תזיק. הטיימינג הוא אחלה בשביל לתפוס אומץ ולהזמין את אתם יודעים מי לסרט או לבילוי: תנו לדברים לזרום, אתם יודעים. הצעות חיזור שתקבלו עשויות לשנות את חייכם הרומנטיים והחברתיים. צפויה התנצלות מצד מישהו שמוכן להודות בטעויותיו.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן

מראש השנה ועד חנוכה כזה:
אתם מנפנפים מחזר שחוץ מדאווינים לא מציע לכם דבר. מישהו שאתם רוצים בו, לומד שבאהבה צריך גם להעניק - ולא רק לקבל. בני המין השני נדלקים על חוש ההומור שלכם ואפילו על העוקצנות שלכם שתמיד מקפיצה להם את הלב. אף אחד גם לא מבקש מכם להיות פחות ביקורתיים או משהו, רק שפה ושם כדאי לכם לתת צ'אנס גם לקשרים שממבט ראשון לא ממש מדליקים אתכם, אתם יודעים, אלה שזקוקים לטיפה סבלנות בשביל לגלות עד כמה הם נפלאים וטובים.

בקטנה כאילו: צפוי לכם חיזור שלא ממש מפיל אתכם לקרשים, אבל עושה סבבה לדימוי העצמי שלכם. עכשיו תצטרכו להחליט אם בא לכם עליו. הצעות חיזור שתקבלו עשויות לשנות את חייכם הרומנטיים והחברתיים. צפויה התנצלות מצד מישהו שמוכן להודות בטעויותיו.  כדאי לכם לתת צ'אנס גם לקשרים שממבט ראשון לא ממש מדליקים אתכם, אתם יודעים, אלה שזקוקים לטיפה סבלנות בשביל לגלות עד כמה הם נפלאים וטובים.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי לצעירים, הורוסקופ לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית שנתית לצעירים מזל בתולה 2016