ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית לצעירים 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל מאזניים תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל מאזניים

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2016: לדעת מראש את מה צפוי לך במהלך השנה הקרובה...


קצת לפני ט"ו בשבט ועד החופש הגדול: אתם נותנים צ'אנס נוסף למישהו שכבר הספקתם להתאכזב ממנו. זה סבבה שאתם נחמדים אליו, רק שהפעם כדאי לכם לבדוק איתו כמה דברים לפני. ביישנותכם הטבעית מצליחה לסקרן ולהדליק את בני המין השני. גם מחזרים ממש חשדניים, יכולים לסמוך עליכם שלא תעשו להם פדיחות. היחסים הרומנטיים והחברתיים שלכם יזרמו עם מישהו שהמספר 7 קשור בשם שלו או בתאריך בלידה שלו. שימו לב למי שנולדו במזלות אריה, קשת וטלה. 

בחופש הגדול ועד ראש השנה: מישהו שהיה לכם קטע איתו, ממשיך לשמור על קשר. מישהו אחר שאוהב לחיות באשליות חושב שאתם מאוהבים בו: הקטע הוא שדווקא בא לכם על אחד מחבריו. עם טיפה תחכום אתם מצליחים לגלגל את הדברים בכיוון הנכון. הקטעים הרומנטיים מסתדרים אחלה עם עיסוקים (תחביבים ופעילויות חברתיות) שלא בראש שלכם לוותר עליהם. צפויים להתחזק קשרים עם ידידים מתקופת הילדות. אתם מרגישים שאפשר להפוך סודות למציאות, וזה אומר שצפויה אהבה גלויה ויפה.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן

מראש השנה ועד חנוכה כזה: השנה אתם מוכנים לדבר על נושאים שבעבר העדפתם להתעלם מהם. נורא חשוב לכם להדגיש את עניין הנאמנות ההדדית, בעיקר עם בן זוג שסוף-סוף מבין את מה שעובר אצלכם בלב. צפויה בשלות רגשית שלא הכרתם. מחזרים נהנים להפתיע אתכם במתנות. מישהו שאתם אוהבים נכנס למשבר קטן ואתם עוזרים לו בגדול. בכיף שלכם להפגין אהבה, גם אם יש מי שמבסוט לרכל על זה. ידידים נעזרים בכם על מנת להעביר מסרים סודיים.

בקטנה כאילו: היחסים הרומנטיים והחברתיים שלכם יזרמו עם מישהו שהמספר 7 קשור בשם שלו או בתאריך בלידה שלו. שימו לב למי שנולדו במזלות אריה, קשת וטלה.  צפויים להתחזק קשרים עם ידידים מתקופת הילדות. אתם מרגישים שאפשר להפוך סודות למציאות, וזה אומר שצפויה אהבה גלויה ויפה. בכיף שלכם להפגין אהבה, גם אם יש מי שמבסוט לרכל על זה. ידידים נעזרים בכם על מנת להעביר מסרים סודיים.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי לצעירים, הורוסקופ לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית שנתית לצעירים מזל מאזניים 2016