ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית לצעירים 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל עקרב

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל עקרב

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל עקרב תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל עקרב

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2016: לדעת מראש את מה צפוי לך במהלך השנה הקרובה...


קצת לפני ט"ו בשבט ועד החופש הגדול: החברים שלכם שופכים עליכם מחמאות בזכות משהו מדהים שעשיתם עם ה – לוק שלכם. אם זה עושה לכם טוב, סימן שהצלחתם. יש מצב שאתם טוחנים את עצמכם ואפילו נכנסים לסרטים, בגלל מישהו שנורא חשוב לכם הקטע איתו. סבבה, רק אל תתנו לו להרגיש את מה שעובר עליכם. מישהו מחזר אחריכם ועל הדרך גם שופך סיפורים על קטעים רומנטיים שהיו לו עם אחרים. כדאי לכם לשמור ממנו מרחק בגלל שמחר הוא יספר גם עליכם. ככה זה.

בחופש הגדול ועד ראש השנה: אחלה קטעים שבעולם צפויים לכם עם מישהו שאתם מרגישים ממש נוח איתו. לאהבה יש רעיונות שקשה לעקוב אחריהם. מישהו שאתם מחשיבים אותו לידיד, רומז לכם שבא לו קצת יותר מזה: מצד שני, זה עלול לקלקל את הידידות שביניכם. ההחלטה היא בידיים שלכם. פנו מקום לאירועים מרשימים ומקומות עם סטייל. אתם הולכים לעשות חיים חבל על הזמן, והרווחתם את זה ביושר. הגישה האופטימית שלכם והביטחון העצמי, מסדרים אווירה טובה בבית ובין החברים.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן

מראש השנה ועד חנוכה כזה: אתם תופסים עצבים על טיפוסים שיודעים רק לקחת אך לעולם לא להעניק. יש מצב שחתול שחור הולך לעבור ביניכם לבינם. הכנות למסיבה מהממת הן אחלה תירוץ בשביל להיות בחברתו של מישהו שאתם דלוקים עליו. מישהו מהעבר נזכר באיחור לחזר אחריכם, ואתם אומרים לו על זה 'כמה חבל'. שיחות רומנטיות גוזלות זמן, אבל מביאות לכם הכרה בערך עצמכם. פתאום מתברר שאפילו אלה שלא ראיתם אותם ממטר, תמיד חשבו עליכם טובות.

בקטנה כאילו: מישהו מחזר אחריכם ועל הדרך גם שופך סיפורים על קטעים רומנטיים שהיו לו עם אחרים. כדאי לכם לשמור ממנו מרחק בגלל שמחר הוא יספר גם עליכם. ככה זה. הגישה האופטימית שלכם והביטחון העצמי, מסדרים אווירה טובה בבית ובין החברים. שיחות רומנטיות גוזלות זמן, אבל מביאות לכם הכרה בערך עצמכם. פתאום מתברר שאפילו אלה שלא ראיתם אותם ממטר, תמיד חשבו עליכם טובות.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי לצעירים, הורוסקופ לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית שנתית לצעירים מזל עקרב 2016