ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית לצעירים 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל קשת תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל קשת

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2016: לדעת מראש את מה צפוי לך במהלך השנה הקרובה...


קצת לפני ט"ו בשבט ועד החופש הגדול: מישהו מפתיע אתכם בדברים הטובים שהוא אומר עליכם כשאתם בכלל לא נמצאים לידו. הקטע הוא שאתם חשבתם שהוא לא מחבב אתכם. צפוי לכם דיבור עם מישהו שבא לבדוק איתכם מצב לחברות. אם הוא פולט מילים שלא אומרות כלום, זה סימן שהוא פוחד להתפדח. ביחסים בין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות דלי, תאומים ומאזניים, כמו גם קטעים רומנטיים שיתרחשו במקומות יוקרתיים ובעלי סטייל מרשים.

בחופש הגדול ועד ראש השנה:
אתם פותחים במסע חיפושים אחרי משהו או מישהו שנדלקתם עליהם. יש מצב שהקטע הזה יחבר אתכם עם רגשות שלא חלמתם שיש לכם. אם בראש שלכם לצאת גדולים מהחיים, אז הטיפ התקופתי שלכם אומר שלפעמים צריכים להתחייב לקשר, גם אם חוששים מפני אהבה כובלת. ככה זה.  כדאי שתבדקו ככה טוב-טוב כל שמועה שזורמת אליכם. מה שברור כבר עכשיו זה שלא כל מה שמישהו פולט מהפה שלו, גם נכון.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן

מראש השנה ועד חנוכה כזה:
דברים שלא חלמתם עליהם קורים לכם בדיוק כאשר אתם לא מוכנים לקראתם. קטע משמעותי מוביל אתכם לומר למישהו את האמת בפנים, אבל יש מצב שהוא יזכור לטובה את גישתכם הכנה וחסרת הצביעות. התחום הרומנטי תופס ווליום גבוה עם מחזר שלא חושש להיחשף. זה הזמן לסגור חשבון עם מישהו שסתם מחולל שערוריות קנאה. צפויים חיבוקים נשיקות עם מישהו שרבתם איתו בגלל קטע רומנטי, אבל הזמן שחלף עזר לכולם להתבגר ולשכוח.

בקטנה כאילו: ביחסים בין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות דלי, תאומים ומאזניים, כמו גם קטעים רומנטיים שיתרחשו במקומות יוקרתיים ובעלי סטייל מרשים. כדאי שתבדקו ככה טוב-טוב כל שמועה שזורמת אליכם. מה שברור כבר עכשיו זה שלא כל מה שמישהו פולט מהפה שלו, גם נכון. צפויים חיבוקים נשיקות עם מישהו שרבתם איתו בגלל קטע רומנטי, אבל הזמן שחלף עזר לכולם להתבגר ולשכוח.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי לצעירים, הורוסקופ לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית שנתית לצעירים מזל קשת 2016