ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית לצעירים 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל גדי תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל גדי

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2016: לדעת מראש את מה צפוי לך במהלך השנה הקרובה...


קצת לפני ט"ו בשבט ועד החופש הגדול: הרבה בלגאנים עוברים עכשיו על מישהו שבראש שלכם. בשלב הזה לא תוכלו לעזור לו, אבל ממש בקרוב יש מצב לקטע מהמם ביניכם לבינו. כדאי שתדעו שקשר רומנטי צריך זמן בשביל שיוכל להפוך לסיפור אהבה. איכשהו אתם הולכים ללמוד שהדברים הממש טובים באים לאט. קטעים מוטרפים של חיזורים עושים לכם טוב. תהיו ספונטאניים, מה כבר יש לכם להפסיד ? אתם מחפשים משמעות וכל זה אבל לא כדאי שתנטשו את הבילויים הרגילים.

בחופש הגדול ועד ראש השנה:
זו אחלה תקופה בשביל כל אלה מכם שמחפשים לעצמם אהבה חדשה בגלל אהבה קודמת שלא ממש הסתדרה להם. אל תאשימו את עצמכם בכלום. אתם כל כך בסדר עד שאתם לא צריכים לחשוש מלהכניס קצת יותר אטרף לתוך הקשר הרומנטי. אין לכם מה לפחוד מספונטאניות, לכו על זה עם כל הלב. בקטעים רומנטיים הכי טוב לכם זה לאמץ לעצמכם לוק קצת מסתורי. לא על כל השאלות אתם חייבים להגיב, תשאירו משהו גם לדמיון.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן

מראש השנה ועד חנוכה כזה: יש מצב שכמה מכם מאוכזבים קצת בגלל סיפור שכאילו נגמר. אל תשכחו שעל כל קטע שמסתיים מופיע קטע חדש טוב לא פחות מהקודם. אתם לא חייבים לספר הכל למישהו שנדלקתם עליו. אז נכון שלא צריך לשקר, אבל יש דברים שכדאי שרק אתם תדעו עליהם. יש מצב שתוכלו להרוויח קצת כסף בזכות תחביב שעד עכשיו רק הביא לכם הוצאות. בקטע הזה כדאי לכם לקחת דיבור עם מישהו שכבר עבר את הדרך הזו.

בקטנה כאילו: קטעים מוטרפים של חיזורים עושים לכם טוב. תהיו ספונטאניים, מה כבר יש לכם להפסיד ? אתם מחפשים משמעות וכל זה אבל לא כדאי שתנטשו את הבילויים הרגילים. בקטעים רומנטיים הכי טוב לכם זה לאמץ לעצמכם לוק קצת מסתורי. לא על כל השאלות אתם חייבים להגיב, תשאירו משהו גם לדמיון. אל תשכחו שעל כל קטע שמסתיים מופיע קטע חדש טוב לא פחות מהקודם.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי לצעירים, הורוסקופ לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית שנתית לצעירים מזל גדי 2016