ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית לצעירים 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל טלה

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל טלה

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל טלה תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל טלה

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2016: לדעת מראש את מה צפוי לך במהלך השנה הקרובה...


קצת לפני ט"ו בשבט ועד החופש הגדול: אתם מתחילים להרגיש משהו כלפי מישהו שממבט ראשון לא התאהבתם בו, אבל מבט שני הדליק את הלב שלכם. דברים טובים באים לאט. ככה זה. מישהו מקיים לכם הבטחה שנתן לכם לפני המון זמן. אז נכון שכמעט שכחתם ממנה, אבל מה שיקרה בהמשך, יוכיח לכם שהיה שווה לחכות. צפויה לכם מתנה שבכלל לא קשורה למשהו שהיה לכם בראש. ה-מישהו שנותן לכם אותה רוצה שתדעו שאתם ממש חשובים בשבילו.

בחופש הגדול ועד ראש השנה: כדאי שתתחילו לשים לב למישהו שתמיד נותן לכם גב כשאתם צריכים ואף פעם לא מקטר לכם. זה אומר שיש לכם חבר נאמן שאתם תמיד יכולים לסמוך עליו. מישהו עם פרצוף ממש תמים ינסה להסית אתכם נגד מישהו אחר שלא עשה לכם שום דבר רע. אם אתם רואים שכולם יורדים עליו, אז רק טוב יבוא לכם אם תתמכו בו. במקום להסתובב עם משהו שיושב לכם בלב ובבטן, הכי טוב שתגידו את מה שאתם מרגישים למי שצריך לשמוע. מה כבר יכול לקרות ?
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן

מראש השנה ועד חנוכה כזה: אתם לא צריכים על הראש שלכם את מי שלא משקיע ביחסים שלו איתכם. אם גם יש לו מצבי רוח וכאלה, אז ממש כדאי לכם להתרחק. מישהו שלא ממש הרגיש בטוח בנוגע לרגשות שלו כלפיכם, עושה קולות של רוצה ודלוק. אז נכן שאתם יכולים לראות בקטע הזה מחמאה בשבילכם - אבל לא צריך למהר. יש מצב לחידוש קשר עם מישהו שפעם לא הסתדר לכם איתו. אתם שומעים אותו מדבר ורואים שמשהו טוב עובר עליו. סבבה, שווה לתת צ'אנס. לא ככה ?

בקטנה כאילו: צפויה לכם מתנה שבכלל לא קשורה למשהו שהיה לכם בראש. ה-מישהו שנותן לכם אותה רוצה שתדעו שאתם ממש חשובים בשבילו. במקום להסתובב עם משהו שיושב לכם בלב ובבטן, הכי טוב שתגידו את מה שאתם מרגישים למי שצריך לשמוע. מה כבר יכול לקרות ? יש מצב לחידוש קשר עם מישהו שפעם לא הסתדר לכם איתו. אתם שומעים אותו מדבר ורואים שמשהו טוב עובר עליו. סבבה, שווה לתת צ'אנס. לא ככה ?
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי לצעירים, הורוסקופ לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים