ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | קריאה בקלפי טארוט 2016 | הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל קשת

הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל קשת

הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל קשת הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל קשת

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת מה צפוי לך ע''פ קלפי הטארוט, למקד את דרכך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה


קשת –  קלף שישה מטות

רקע: בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם על מנת לחזות את הצפוי לכם בשנת 2016 - הבאה עליכם לטובה - הופיע קלף ששמו 'שישה מטות'.

תיאור הקלף: הקלף מציג מצביא צבאי דגול שב מן המערכה עטור תהילה. הוא רוכב על סוסו אבירים הצנוף בגלימה ירוקה. לראשו זר ניצחון שזור עלי דפנה.  סביבו המון אדם צוהל ומריע. אופיו של הקלף מזכיר מצעדי ניצחון צבאיים ומכאן שהוא מבשר על הישגים וניצחונות.

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף חרט על דגלו קשת רחבה של אירועים והתרחשויות אשר אווירת הניצחון טבועה בהם. בדרך כלל הוא צופה ניצחון אשר יושג לאחר עימות, אך לעיתים הוא חוזה ניצחון שאינו קשור כלל אל התכתשות כלשהי. כך או אחרת, הקלף מבשר עבורכם על שנה שופעת פרסים ומדליות.

בתחום הרומנטי: הקלף צופה לכם פרשיית אהבה לפיה תצליחו להביס את מתחריכם, כמו גם את אלה המקנאים בהצלחותיכם ולא מוכנים לפרגן לכם. בדרך כזו או אחרת הקלף סותם את הגולל על רכילויות זדוניות ועל הלשונות הארסיות. יש בו יותר מאשר רמז עבורכם לבל תשיתו ליבכם אל "מה שאנשים אומרים" אלא תשליכו את יהבכם על תעצומות נפשכם ומכל מקום, תוכלו לבסס דברים ולהעמיק בהם בסיועו של מיסטיקן מקצועי מתחומי עולם הנסתר.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

בתחום הקריירה: הקלף פורש לפניכם שטיח אדום המתגלגל אל תחומים בהם אתם עומדים לגבור על מתחריכם ולהביס אותם. מכאן אתם רשאים להסיק כי מצפה לכם שנה עסקית וקרייריסטית בה אתם עוקפים את המנסים להתחרות בכם. ישתלם לכם לחדד ולהבהיר עניין אחד או שניים בתיווכו של מיסטיקן יועץ שישמח לסייע בידכם.

בתחום הפיננסי: הקלף צופה לכם תשואות כספיות שהן פועל יוצא של התגברות על מכשולים ועל יריבים. צפוי מצב לפיו אתם משיגים מעמד רם ויוקרתי הודות להון שצברתם או תצברו. מותר לכם לראות בקלף מעין אות וסימן לשיפור מצבכם הכלכלי, אך כמו תמיד אתם מוזמנים לשאול עצה מפיו של גורם מוסמך מעולם הנסתר.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

קריאה בטארוט, טארוט ואסטרולוגיה, טארוט ומזלות, פרישת טארוט, קלף טארוט למזל קשת