ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית שנתית אהבה 2016 | תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל טלה

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל טלה

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל טלה תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל טלה

מיוחד לשנת 2016: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


הכנו במיוחד עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. בשנה הקרובה יש לכם מתחרה שמסתייע במניפולציות על מנת לעקוף אתכם. צפויים לכם בילויים יוצאי דופן. זה עיתוי הולם לשחזר אירועים רומנטיים מן העבר ואף להתרפק על זיכרונות. כדאי שתשקלו שוב את עמדתכם בנוגע לאקסים מהעבר.

רבעון ראשון (ינואר עד מרץ)
נופלת החומה שחצצה ביניכם לבין רגשותיו של אדם מופנם. קחו בחשבון כי הוא לא לגמרי שלם עם עצמו. יש לכם מתחרה שמסתייע במניפולציות על מנת לעקוף אתכם. אם תניחו לדברים כפי שהם, הוא כבר יסבך את עצמו. קשר שאתם חושקים בו דורש מכם להסתגל לרעיונות שאינם לרוחכם. ייתכן כי הפעם כדאי לכם לגלות גמישות.
צפויים גישושים ביניכם לבין מחזר פוטנציאלי שזה עתה הכרתם. בשלב זה כדאי לאסוף מידע ורק לאחר מכן לגבש מסקנות. אל תחפשו מעבר לאופק את אשר ממתין לכם כאן ועכשיו. בעיקר כדאי שתפקחו עיניים על המתרחש בבוסתן הרומנטי. במקביל, טוב תעשו אם תלבנו בחברת מיסטיקן רוחני את סיבותיה ושורשיה והתפתחותה הצפויה של קנאה הרסנית. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. מחזר מתוחכם מקל ראש בעקרונותיכם כפי שהצגתם לו אותם. ייתכן כי הוא סבור שברגע האמת יהיה אפשר להגמיש את עמדותיכם.

רבעון שני (אפריל עד יוני)
אל תמהרו לכעוס על מחוזר שאינו נחפז להגיב למסרים שאתם משגרים אליו. נראה כי גורם שלישי בוחש בקלחת. זה עיתוי הולם לשחזר אירועים רומנטיים מן העבר ואף להתרפק על זיכרונות. במקביל עשויים להתחדש קשרים שנותקו. צפוי לכם בילוי יוצא דופן שהגעתם אליו בעקבות המלצה של חברים. מותר להניח כי חיזור משמעותי יהיה קשור באירוע הזה.

רבעון שלישי (יולי עד ספטמבר)
כדאי שתשקלו שוב את עמדתכם בנוגע להצעת בילויים יוצאת דופן שקיבלתם. קחו בחשבון אפשרות של הגמשה בעקרונותיכם. לפנויים ביניכם הרוצים להינשא, אל תפזרו אנרגיות על פני נתיבים רבים מדי. הכוכבים מעודדים התמקדות בנתיב ייחודי כלשהו. על מנת להעמיק בפרטים כדאי לכם לפנות אל עצותיו של מיסטיקן מומחה בתחומו. הכוכבים בשילוב נומרולוגיה מעודדים מפגשים רומנטיים עם אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכם ב – 8.

רבעון רביעי (אוקטובר עד דצמבר)
כוכב ששמו מרס מזרים אליכם אנרגיה חושנית. אם חיפשתם עיתוי מוצלח להתפייסות רומנטית, אתם במועד הנכון. היכרות חדשה מעוררת בכם נדנדה של רגשות. על מנת לקבוע לאן להטות את הכף, החליפו מילה עם ידיד נבון. אדם שאתם לא ממש מחבבים עשוי להעניק לכם תובנה שחבל לוותר עליה. כך או אחרת, כדאי שתתעלמו מאופיו ותתמקדו בתוכן דבריו.
נראה כי אתם עומדים לחזור על משגה רומנטי שכבר היסב לכם עגמת נפש בעבר. אל תאמינו כי חלו שינויים בתנאים ובנסיבות. אתם עלולים ללכת שולל אחרי מי שמסמא את עיניכם בהבטחות שווא. לא שהוא לא רוצה לקיים אלא פשוט לא מסוגל. אל תיקחו ללב אדם שמזעיף פניו כלפיכם. צאו מתוך הנחה כי לא כל העולם ואחותו חייבים לחבב אתכם.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ לאהבה, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל טלה 2016