ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית שנתית אהבה 2016 | תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל קשת

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל קשת

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל קשת תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל קשת

מיוחד לשנת 2016: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


הכנו במיוחד עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. בשנה הקרובה, צירופי מקרים משחקים לטובתכם משום שאנרגיה מיסטית זורמת אליכם ומשפיעה על המתרחש איתכם בנתיב שבינו לבינה. זה לא הזמן לדון במשקעים עתיקים. צפויה הרפתקה רומנטית לפנויים שביניכם. קחו בחשבון כי לא כל אירוע חייב להוביל אל תכלית כלשהי. אירוע שהתקיים לפני זמן רב עשוי לשנות בצורה דרמטית את נתיבכם הרומנטי.

רבעון ראשון (ינואר עד מרץ)
מישהו שאתם מחבבים טורח לעדכן גורם שלישי בנוגע ליחסיו האישיים איתכם. אל תמהרו לכעוס, ייתכן שתצאו נשכרים. אתם הופכים להצלחה אירוע רומנטי שהיה נדמה כי הוא נוטה לכישלון. רעיון מקורי גורם לדברים לשנות כיוון. 'פגישות עיוורות' וראיונות עלולים להסתיים בתחושת החמצה. אם בראש שלכם להצליח, שננו לעצמכם מילות פתיחה. מסר רומנטי ששיגרתם זוכה בתגובה נלהבת. אם ציפיתם למענה שלילי, השתדלו לא להסגיר את מחשבותיכם.
צירופי מקרים משחקים לטובתכם משום שאנרגיה מיסטית זורמת אליכם ומשפיעה על המתרחש איתכם בנתיב שבינו לבינה. זה הזמן להשיג את הרצוי, מבלי להתפשר עם המצוי. קולות מן העבר מביאים עימם ניחוחות רומנטיים. זה גם הזמן להסיר את האבק מעל אלבומים וספרי זיכרונות. אל תתייעצו בנוגע לזוגיות עם מי שאינו אובייקטיבי כלפיכם. נראה כי שום בשורה גדולה לא תצא משם.

רבעון שני (אפריל עד יוני)
אווירה של רצון טוב מגשרת על פני פערים בתחום האישי. במקביל, זה לא הזמן לדון במשקעים עתיקים. צפויה הרפתקה רומנטית לפנויים שביניכם. קחו בחשבון כי לא כל אירוע חייב להוביל אל תכלית כלשהי. נראה כי אתם מעניקים הזדמנות נוספת לקשר שעלה על שרטון. קחו בחשבון כי טנגו רוקדים בשניים. הנתיב שבינו לבינה נכנס אל תחום הריגושים. התופעה מעודדת אתכם לקחת צ'אנסים שבעבר נרתעתם מפניהם.
אירוע שהתקיים לפני זמן רב עשוי לשנות בצורה דרמטית את נתיבכם הרומנטי. תצטרכו לגלות קצת יותר פתיחות וספונטאניות. צפויה לכם התרוממות רוח בשעת שיחה עם אדם מקסים. במקביל, לא כדאי שתסתנוורו מברק חיצוני. אל תהססו להעלות את הדברים בפני מיסטיקן ברוך כישרונות השופע רצון טוב לעזור לכם. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. נראה כי אתם נמנעים מלהסתייע במלוא יכולותיכם, על מנת שלא להאפיל על אדם שלא נוח לו לחסות בצילכם.

רבעון שלישי (יולי עד ספטמבר)
השתדלו שלא להותיר את האהבה ביד המקרה. הספונטאניות טבועה באופייכם אך בימים אלה כדאי לכם לתכנן ופשוט לבצע. אל תמהרו לסמוך על מחזר חדש שצריך להוכיח כי הוא ראוי לאמונכם. זה מסוג בדברים שכדאי לנהוג בהם ב - כבדהו וחשדהו. אדם קרוב מסתייג מרעיון שאתם תומכים בו. מצד שני, אתם לא חייבים להשביע את רצון כולם, השביעו את רצונכם תחילה. בקטע הזה נראה כי מיסטיקן מנוסה עשוי להציג פתרונות שיבהירו לכם כיצד תוכלו להיחלץ מן המבוך.

רבעון רביעי (אוקטובר עד דצמבר)
אל תחששו מפני רגע האמת בקשר חסר כיוון. לכל הפחות יתברר לכם היכן אתם עומדים. מישהו מציע לכם הצעה רומנטית שנראית מפתה אך מבט נוסף מגלה כי אין בה כל חידוש עבורכם. סמנו 'וי' והמשיכו בדרככם. צפוי לכם פרק זמן בסימן של התפכחות. הארה שמבזיקה לפתע פותחת בפניכם צוהר אל אהבה שהסתתרה מעיניכם.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ לאהבה, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, מציאת זיווג, אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל קשת 2016