ראשי | אימון אישי | אימון אישי לחשיבה חיובית

אימון אישי לחשיבה חיובית

כאשר המחשבות שלך הן מחשבות חיוביות - אתה הופך לשדה מגנטי המושך אליו את כל השפע. אימון אישי לחשיבה חיובית

המחשבה והרגש יוצרים שדות מגנטיים הגורמת לנו למגנט דברים לחיינו. המגנט פועל על האינטראקציה הבין אישית בין אדם לאדם

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לא מזמן התגלה לנו, בעזרתו האדיבה של המדע, שכל דבר עלי אדמות (בכל מצב צבירה שהוא) הינו התגלמות של אנרגיה ברמה כזו או אחרת של דחיסות. גלי הקול נעים כאנרגיה מן המשמיע לשומע, האור נע במהירות ואפילו האטום הכלוא בתוך רגל של שולחן מאסיבי הוא אנרגיה בהתגלמותה.

מהי המחשבה בתוך כל זה?
אם נשען על העיקרון המדעי, נגיע למסקנה שהמחשבה היא אנרגיה טהורה גם כן, הנעה בתדרים שונים ממרכז שידור למרכז קליטה. ניתן לדמות את מרכז החשיבה כשמש ואת המחשבות יוצאות ממנו כקרניים באופן תלת מימדי, הנשלחות ליקום ולכל מי שביכולתו לקלוט.

אנרגית המחשבה, כמו כל אנרגיה אחרת, נעה במרחב ועל פי חוק ההדהוד היא חוזרת אלינו בהשתקפויות שונות. מה שחשוב לדעת הוא שתנועת האנרגיה מתבססת על חוק טבע יסוד חשוב ועיקרי שהוא: דומה מושך דומה.

כיצד הדבר פועל במישור החשיבתי ואיזו השפעה יש לכך על חיינו?
הסבר פשוט וממצא מצאתי במאמר של יוסי קדמי, מפתח גישת "פרימיינד":
"כל פעילות מוחית היא תגובה לאינטראקציה בין תאי עצב. האינטראקציה בין תאי העצב מתרחשת באמצעות זרמים חשמליים הניתנים למדידה. עוצמת הזרמים מוערכת בין אלפיות וולט בודדות ועד עשירית וולט. זרמים חשמליים מייצרים שדה מגנטי. כל פעילות מוחית נוצרת מפעולתם של מיליוני תאי עצב המייצרים שדה מגנטי בעל תדר מסוים. היקום בנוי משדות מגנטיים - כל דבר הקיים ביקום ברמה התת-אטומית -  הוא אנרגיה טהורה. לכן, לכל דבר הקיים ביקום יש תדר מסוים. דומה נמשך לדומה - כל דבר נמשך לאלו הנמצאים בתדר שלו.

כמה מחשבות חולפות בראשו של אדם ביממה? בשעה? בדקה? כך קל יותר להבין מדוע אנחנו מהווים "שדות מגנטיים" המושכים לחיינו את אותם דברים הנמצאים בתדר שלנו".

אם נפשט זאת אזי שהמסקנה היא חד משמעית: מה שנחשוב זה מה שיקרה. נחשוב חיובי יהיה חיובי, נחשוב שלילי יהיה שלילי. המחשבה והרגש יוצרים שדות מגנטיים הגורמת לנו למגנט דברים לחיינו. המגנט פועל על האינטראקציה הבין אישית בין אדם לאדם ובין

אדם לעצמו. אדם אשר רגשות ומחשבות שליליות מציפות אותו (כעס, קנאה, אכזבה, שנאה, נקמה) לא רק שימגנט אליו אנשים בעלי רגשות ומחשבות דומים אלא שגם סיטואציות ומצבים בעלי אוריינטציה שלילית ימשכו אל תוך חייו.

המגנט החיובי פועל בדיוק באותה הדרך. כאשר המחשבות שלך הן מחשבות חיוביות: אהבה, תשוקה, שמחה, אושר - אתה הופך לשדה מגנטי המושך אליו את כל השפע הקיים בעולם, ובאותה מידה אתה הופך לשדה מגנטי המושך לחייו אנשים נפלאים בכל מובן.

אני יודעת מניסיוני ומניסיונם של אחרים, שקל מאוד לדבר אך לא תמיד קל לבצע. כאשר אנו נמצאים בסיטואציות לא קלות בחיינו וכאשר אנו נאלצים לעבור דרך חוויות לא נעימות המשרות עלינו מצבי רוח ירודים, אין לנו את הכח, החשק והאנרגיה להתעסק עם "לחשוב חיובי". מה לעזאזל חיובי במינוס בבנק? מה לעזאזל חיובי במחלה? זה בדיוק המקום לערוך לכם הכרות עם "הסוד".

העיקרון עליו פועל הסוד הוא מפתח לשינוי מחשבתי הבא לנער אותנו מתבניות מחשבתיות ישנות. ניתנת לנו המתנה הגדולה מכל הלא היא התובנה כי אנחנו האחראים הבלעדיים לכל מה שקורה לנו בחיים. יש לנו את היכולת לשלוט באופן מוחלט על כל מה שקורה לנו. מה שנחשוב זה מה שיהיה. מה שנחליט זה מה שיהיה. כל מה שצריך לעשות הוא לעשות. יתכן כי בהתחלה נרגיש אילוץ או אפילו צביעות (הרי החשיבה החיובית מתנגשת עם החיים...) אך ככל שנתמיד נהיה עדים לקסם של כוח המשיכה והמגנוט.

לסיום קטע מתוך אתר "הסוד" מאת אלכס זיו, יותר מציאות:

מהי הגישה המנצחת?
"בכל רגע ובכל מקום ובכל סיטואציה – יש לך את היכולת לבחור את המחשבות שלך. אף אחד לא יכול לבחור עבורך או להכריח אותך לחשוב מה שאתה לא רוצה לחשוב. הנסיבות החיצוניות בהווה לא תמיד נתונות לשליטתך – אך מה שתמיד נתון לשליטתך היא היכולת שלך לבחור כיצד לחשוב וכיצד לפרש כל סיטואציה. את זה אף אחד לא יכול לקחת ממך לעולם. כשתפרש את הסיטואציה לפי רצונך - המציאות תשתנה בהתאם. כשזוכרים את האמת הזאת היא נעשית לכוח עוצמתי שגורם לך להיות מנצח בכל סיטואציה בחייך.

זוהי הגישה המנצחת!
והגישה המנצחת אומרת: רק אני מחליט אם מה שקורה הוא טוב או רע ואני תמיד בוחר לפרש את זה כדבר טוב. לא משנה מה אחרים אומרים או כיצד המציאות מופיעה לפניי, יש לי את היכולת לפרש את הדברים בדיוק כפי שאני רוצה לפרש אותה – זאת זכותי המלאה. אני יכול לבחור את מחשבותיי, ולראות כל מצב באור חיובי. אני יכול להחליט להרגיש טוב בכל רגע שבו אבחר להרגיש טוב.

שנן לעצמך את האמת הזאת שוב ושוב – זוהי הגישה המנצחת!
כתוב אותה על פתק וקרא אותה שוב ושוב במהלך היום עד שהיא תיהפך לתגובה שמותנית אצלך אוטומטית. ובכל רגע שתבחר, תשאל את עצמך: מהי הגישה המנצחת? וכשתיזכר בה, הכוח להרגיש טוב ולפעול נכון יחזור אליך מייד.
אז...מהי הגישה המנצחת?"

אהבה גדולה

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה